REGULAMIN UCZESTNICTWA W WYDARZENIACH KULTURALNYCH I SPORTOWYCH REALIZOWANYCH

REGULAMIN UCZESTNICTWA W WYDARZENIACH KULTURALNYCH I SPORTOWYCH REALIZOWANYCH PRZEZ MAZOWIECKĄ FUNDACJĘ RODZIN ZASTĘPCZYCH (obowiązuje od 03.01.2018 roku)

1) Mazowiecka Fundacja Rodzin Zastępczych organizuje, w ramach możliwości, bilety/wejściówki na wydarzenia kulturalno-sportowe z przeznaczeniem głównie dla rodzin zastępczych.

2) Informacje na temat organizowanych wydarzeń publikowane są na zamkniętej grupie „Rodziny MFRZ” na facebooku oraz wysyłane poprzez SMS do rodzin zastępczych i innych osób związanych z Fundacją, deklarujących chęć uczestnictwa w takich wydarzeniach.

3) Zgłoszenia uczestnictwa należy dokonać zgodnie z zapisami w ogłoszeniu o wydarzeniu.

4) Na podstawie otrzymanych zgłoszeń tworzona jest lista uczestników oraz lista rezerwowa.

5) O przyznaniu biletów/wejściówek decyduje Organizator na podstawie zgłoszeń, pierwszeństwo mają rodziny, korzystające z innych form wsparcia fundacji. W niektórych przypadkach bilety/wejściówki mogą być przekazywane tylko grupie rodzin z konkretnego miasta lub powiatu na tych samych zasadach.

6) Na trzy dni przed planowanym wydarzeniem Uczestnik ma obowiązek potwierdzić uczestnictwo telefonicznie, SMSem lub przez email.

7) Jeżeli Uczestnik z jakiejś przyczyny nie będzie mógł uczestniczyć w wydarzeniu powinien natychmiast zawiadomić o tym fakcie Organizatora wydarzenia, a gdy okres przed wydarzeniem jest krótszy niż trzy dni znaleźć na swoje miejsce zastępstwo (inną rodzinę zastępczą).

Jeżeli Uczestnik wydarzenia nie zastosuje się do tych wytycznych zostanie wykluczony z udziału w dwóch kolejnych wydarzeniach z oferty Fundacji następujących bezpośrednio po wydarzeniu, z którego Uczestnik się nie wywiązał

8) Podczas imprez dzieci pozostają pod opieką swoich Opiekunów. Fundacja nie zapewnia opieki nad dziećmi oraz ubezpieczenia.

 

 

 
Grupa Informatyczna Pajęczyna